16. listopadu 2015

Kokosový olej

Zdravím vás u nového článku! 

Kokosový olej je staronovou novinkou ve světě. Málokdo ví o jeho účincích na tělo jak v oboru kosmetiky tak vaření. Po přečtení nejrůznějších recenzí jsem konečně po něm šáhla v drogerii teta, kde byl zrovna ve slevě a rozhodla se ho vyzkoušet. Jak na mě působí a doporučila bych ho?


Kokosový olej je od nepaměti ceněn pro své blahodárné a všestranné působení na organismus. Dlouhodobě hydratuje a zvláčňuje pokožku, snadno se vstřebává a nezanechává nepříjemný pocit mastnoty, což ocení zejména lidé s mastnější pletí. Ideální péče o pleť, tělo a vlasy, výborný masážní olej, výborný na vaření, pečení i do studené kuchyně. 


Abych řekla pravdu, chtěla jsem ho vyzkoušet právě díky mé problematické pleti. Nečekala jsem, že mi nějak zázračně zmizí akné, to určitě ne. Chtěla jsem hlavně pleť mít hezky hydratovanou, protože ji mám často suchou.

Kokosový olej používám zhruba dva týdny (plus mínus) a již teď vidím účinek. Pleť je mnohem více jemnější a i na pohled vypadá mnohem lépe. Nevypadá tak suše, jako dříve. Používám ho po omytí micelární vodou místo krému, který jsem používala. Pokud ho budete používat, pleť budete mít mastnou, než se vstřebá. Přeci jen je to olej, že? :)

Na vaření jsem ho ještě nezkoušela, ovšem kamarádka říkala, že ho používá na vaření a buchtám dodá hezkou zvláštní chuť, kterou normálním olejem nezíská.

Kokosový olej se hodí opravdu na všechno. Od vaření po tělo. I malé balení vydrží dlouho. A cena? Ten, který mám já, stál 60,- ve slevě, normálně stojí kolem stovky. Někomu to může přijít moc, ovšem i malé balení dlouho vydrží a myslím, že se vyplatí do něj investovat. Pokud ovšem s ním vaříte, jistě se vyplatí větší balení. Olej určitě doporučuji!

KLADY
+ Výborně hydratuje pleť
+ Nádherná vůně
+ Příjemné balení
+ I malé balení vydrží opravdu dlouho
+ Vydrží tuhý i ve vysokých teplotách

ZÁPORY
- Pro někoho cen/malé balení
- Při vaření vyšší spotřeba

Znáte kokosový olej? Pokud ano, jaký je váš názor na něj?

14 komentářů:

  1. Ja ho použila do čokoládové polevy místo másla a chuťově je o hodně lepší než obvykle :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kokosák jsem jednou měla a je to super věc. Hlavně na pleť

    OdpovědětVymazat
  3. Kokosový olej mám moc ráda, používám ho především na vlasy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na vlasy jsem ho nezkoušela, ale mohl by být dobrý na mé poškozené konečky. :)

      Vymazat
  4. Pěkná recenze :) ještě jsem ho nezkoušela, ale už dlouho si ho chci pořídit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Máme to stejné, také jsem si ho dlouho chtěla pořídit, až jsem se dočkala díky slěvě v tetě. :)

      Vymazat
  5. Také ho ráda používám, už jsem zkoušela i na vaření. Je to takový malý zázrak pro mě. :)
    KattyLife
    Do something nice challenge III

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak tak čtu komentáře, tak ho nejspíše při nějakém pečení zkusím také. :)

      Vymazat
  6. kokosový olej používam :) ale hlavne na varenie :) ešte som ho veľmi nevyužila na kozmetické účely aj keď som počula veľa pozitívnych ohlasov :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!