5. listopadu 2015

TOP 5 | Říjen

Vítám vás u nového článku! :)

Určitě to znáte, koupíte si produkt či oblečení a hned se do dané věci zamilujete. Tato rubrika je celkem častá a já osobně ji opravdu ráda čtu u blogerů, často mi totiž dodají různou inspiraci. Vybrala jsem tedy 5 oblastí a to je kosmetika, oblečení, kniha, písnička a ostatní (kde budou různé věci, které se jinam nevešly). Pojďme tedy na to!

1. KOSMETIKA
Říkal si o to sám. Používám ho teprve několik dní a už teď jsem s ním opravdu spokojená (aneb konečně po dlouhé době recenze nelhali). Kokosový olej je jedna z nejlepších věcí, které jsem na své tělo poslední rok dala. Pleťi opravdu pomáhá. Naprosto doporučuji. I když je docela drahý, tak vydrží dlouho i menší balení.

 

2. OBLEČENÍ
Volba byla jednoduchá. Oblíbencem je určitě tohle pončo, které mám už asi 2 roky a stále vypadá jako nové. Líbí se mi, že má neutrální barvu a je opravdu příjemné na nošení. I vzor je velice jednoduchý a pončo se tím pádem hodí ke každému outfitu.


3. KNIHA
I když j i nemám zcela dočtenou, již vím, že tohle bude kniha měsíce. Již ze začátku mě zaujala nepustila. Tolik jsem o ní četla, až nakonec ji přítel našel v knihovně a už ji má fantazie hltá každým coulem.



4. PÍSNIČKA
Jako písničku jsem vybrala song True od skupiny Amaranthe. Tato skupina je má opravdu hodně oblíbená a True je song, který se mi dostal pod kůži a ráda ji poslouchám.

 

5. OSTATNÍ
Do ostatních jsem zařadila sadu nálepek, kterou využijete snad na všechny. Například jsem si s nimi ozdobila kryt mobilu, který má teď parádní šmrnc. Vše najednou rozzáří.



Jací jsou vaši oblíbenci za měsíc říjen?

7 komentářů:

  1. Každý má rád něco jiného a každý se v ničem jiném cítí dobře. :) Určitě se po ní mrkni. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta kniha vypadá zajímavě, pokud bude nějaká recenze ráda si ji přečtu.
    http://lovelylady6.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Kokosový olej je hodně chválený já ho ještě nezkoušela, díky za typ :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Ponča úplne milujem. Domá mám síce len dve, ale veľmi rada ich nosím - jedno je ako stvorené na leto a druhé zase hrubšie na jeseň a zimu.. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také je miluji. Sice mám jen jedno, ale určitě si chci pořídit ještě jedno, ne tolik teplé, aby se dalo nosit i na jaře, kdy už je tepleji. :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!