1. prosince 2015

Blogerka roku 2015

Vítám vás u nového článku!

Jistě víte, že nedávno se objevili výsledky soutěže Blogerka roku. Musím říct, že jsem více spokojená s tímto ročníkem, než s tím minulým, u kterého jsem myslela, že si snad lidi dělají srandu, že mohli vybrat zrovna dané blogery/youtubery. Moc ráda bych vám sdělila názor na kategorie, které sleduji. Jaký je tedy můj názor na letošní ročník?


FASHION - A CUP OF STYLE
Kdo by řekl, že sesterské duo Nicol a Lucka to opět vyhrají? Jsem za ně ráda. Jsou to jedny z mých oblíbených youtuberek, jedny z mála, které jsem při velkém třídění odběrů nesmazala. Na jejich videích se mi vždy líbila přátelská a uvolněná atmosféra. Taky jejich typy nejsou úplně špatné. Už mám i jejich knížku (brácha mi ji koupil k Vánocům, ale psss, nic neslyšíte!). Holkám jsem vítězství určitě přála.

BEAUTY - PETRALOVELYHAIR
Abych řekla pravdu, nevím, co si o vítězství Petry myslet. Samozřejmě, není vůbec špatná. Má obrovský přehled o kosmetice, líčení a podobně. Dřív jsem ji sledovala, ale po čase jsem zjistila, že mi vlastně její videa jsou k ničemu, protože její recenze se většinou pohybují na drahé výrobky, na které opravdu nemám, abych si je kupovala. Ovšem myslím, že si vítězství zasloužila, i když bych to přála spíše Lou z GettheLouk.

VIDEOBLOGERKA - SHOPAHOLIC NICOL
Za Nicol jsem opravdu ráda. Ani nevíte, jak jsem ráda, že nevyhrála Teri Blitzen! Nemějte mi to za zlé, ale připadalo mi nefér, že minulý rok vyhrála. Většina videí od ní jsou jen řeči o jejím životě a mě nic nedají. Zato od Nicol mě videa opravdu baví a doslova člověku dají energii. Gratulace Nicol!

VIDEOBLOGER - HOGGY
 Hoggyho jsem dříve nesledovala, ovšem když jsem začala, tak to stálo za to. Líbí se mi jeho způsob vyjadřování a to, jak se chová ve videích. Rozhodně si vítězství zasloužil.

BLOGER ROKU - DENÍČEK MODERNÍHO FOTRA
Snad jediný bloger z blog.cz (pokud se pletu, opravte mě!). Za tuhle výhru jsem opravdu hrozně ráda. Je vidět, že i člověk z blog.cz může vyhrát tuto soutěž. Navíc téma svého blogu má tak neobvyklé, že okamžitě zaujal většinu lidí. Právem zvítězil!

VÍTĚZOVÉ OSTATNÍCH KATEGORIÍ
  • Pro kategorii Blogerka roku ZDE
  • Pro kategorii Bloger roku ZDE

Jaký je váš názor na výsledcích Blogerky 2015?

8 komentářů:

  1. Pěkný článek soutěž Blogerku roku jsem moc nesledovala, jen jsem si všimla, že během nominací spousta blogerek odmítla účast. Myslím, že soutěžit v tom, kdo je lepší blogerka nemá cenu! Nejde o výhru, jde o vztah se čtenáři. Může být malý blog, který má velký přínos a čtenáře baví a nebo velký blog, který je jen komerční.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím. :) Pak si firmy z blogerek jen dělají reklamu ... :/

      Vymazat
  2. Také jsem spokojená s tímto ročníkem. Myslím, že výhru si jednoznačně zasloužily holky z A Cup Of Style. Za ten rok ušly dlouhou cestu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda. Aspoň je vidět snaha, ne jako u některých minulých ročníků...

      Vymazat
  3. Holky z Cup of Style si to opravdu zasloužily. A také Shopaholic Nicol se opravdu zlepšila a myslím si, že si výhru zasloužila. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Z těch co sleduji - Nicol. A cup of style, a Petralovelyhair - neříkám, že neznám stejně dobré nebo lepší, ale maká na sobě a výhru má zaslouženě. Ostatní nesleduji ale chystám se na to!
    Koukni se ke mně na blog právě tam probíhá velká vánoční soutěž -- Sephora vánoční kolekce, takže pokud se teba poštěstí můžeš mít dárečky za 1830Kč. Hodně štěstí Kája
    http://style-et-vie.blogspot.cz/2015/12/christmas-giveaway

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!