14. ledna 2016

Jak začínám žít zdravě

Vítej u nového článku!

určitě si neříkejte, jak se ze mě stane vegetarián a kdo ví co ještě. Zas taková nejsem, v životě bych takto jíst nedokázala. Tento článek bude spíš o tom, jak začínám více zdravě žít, jíst a podobně. Bude k tomu i samostatná rubrika, tak snad vás bude bavit. :)

healtlifetips.com

Začneme asi jídlem. Jsem ráda, že nemám problémy s tím, že nejím ovoce. Většinu jím, takže tady je to v pohodě, ovšem se zeleninou mám menší problém. Jedinou, co jím, jsou kyselé okurky, mrkev, salát a ředkvičky. Většinu ne. To bych chtěla změnit a naučit se alespoň pár dalších druhů (neříkejte to nikomu známému, jinak to zvykání nabere nadpozemské tempo!).

Se sladkým je to taky problém. Ještě, že tolik nejím čokoládu, takže ta mi ani nechybí. Ovšem často mám chuť prostě jíst cokoli sladkého - sušenky, bramburky a podobně. Také bych to ráda omezila, zkusila jsem si koupit pár sušenek v Bio krámku a jsou skoro stejně tak dobré, jako ty "nezdravé".

Co se týká pitného režimu, s tím naštěstí problém nemám. Omezila jsem minerálky a sladké jako je Coca-cola a podobně. Jsem ráda, že jsem už celkem dlouho zvyklá na vodu, takže mi nedělá problém ji pít skoro neustále. Přestávám také pomalu sladit čaje a docela mi to i chutná bez cukru. :) Ovšem jak které.

Za cíl jsem si dala shodit ten faldík, co mám na břiše a celkově posílit své tělo. Hubnout nechci (spíš bych potřebovala přibrat, když mám 45 kg), jen ho posílit a aby nějak vypadalo. Proto od ledna cvičím. Jaké bylo mé překvapení, když jsem zjistila, jak moc mě to baví! Zatím cvičím doma podle svého plánu, taky ale plánuji zařadit návštěvy fitcentra a nějaké to plavání. Navíc cvičení mi pomáhá od stresu. Je super, že děláte něco pro své tělo a zároveň psychiku.

Vím, že bude trvat, než si zvyknu na něco jiného. Chci ale svůj život zlepšit a hlavně něco pro své tělo udělat. Nebude to lehké, ale věřím, že to dokážu. :)

Jak jste na tom se zdravým style vy? Cvičíte? Máte rádi ovoce a zeleninu? Milujete sladké? Co je vaší motivací to změnit? Máte pro mě nějaké rady a typy? 
Podělte se o své názory v komentářích!

11 komentářů:

  1. Já to mám tak, že dělím stravu na sladkou, ovoce, zelenina a ostatní. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,
    moc Ti v tomhle fandím. Já začla loni v prosinci s opačným cílem. Shodit. Podařilo se a já mám dole 15kg. Jupí. Každopádně držím všechny palce co mám, protože někdy je to přibrání těžší jak redukci.

    Měj se krásně a sleduju Tě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za krásný komentář ... a děkuji za podporu, odběr i návštěvu! :´)

      Vymazat
  3. Každopádně moc zdravé nejsou, tak je chci omezit. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já teda s tím koketuju už od poloviny roku 2012, ale pak jsem chvíli přestala a teď od nového roku jedu zase. Můj největší problém jsou sladkosti :D jinak mi žádné zdravé jídlo problém nedělá, spíš pak třeba když sedím a vím, že někde doma jsou nezdravý sušenky, to se ve mně probouzí ďábel :D ale zatím se od pondělí držím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto tenhle pocit znám! Zvlášt když se jede na velký nákup při výplatě a všude mě to svádí. :D

      Vymazat
  5. Moc pěkný článek, držím palečky. Pokud by si si chtěla zkusit nějaké nové recepty, tak u mě na blogu jsou špaldové muffiny, datlové kuličky a smoothie. :) Snad si půjdeš za svým cílem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, určitě se na nějaké recepty k tobě podívám. :)

      Vymazat
  6. Držím palce ať ti to dlouho (navždy) vydrží! :) Já se také snaím se sebou něco dělat. Ale spíš hodně sportuju a tak, než jím zdravě. :D Samozřejmě, že se snažím omezovat sladké a tak, ale spíš mi to moc nejde... :D Každopádně jsem alespoň začala opět cvičit, chodím běhat, 2x týdně mám tréninky, kde se také zapotím a pak také občas chodím plavat nebo mám prostě normální tělocvik ve škole. :D
    S pitím nemám vůbec problém, také jsem zvyklá na vodu, kterou piju fakt pořád. Ale ještě si pamatuju doby, kdy jsem v jednou kuse pila ty sladké oranžové limonády :'D (byla jsem fakt malá- asi 5 mi bylo)
    Co se týče ovoce a zeleniny, tak z ovoce jím skoro všechno-až na ananas. A ze zeleniny nejím brokolici a špenát. Moc nemusím ani papriky.
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodně věcí máme společné. :) Akorát špenát jím. :D
      Děkuji za krásý komentář! :)

      Vymazat
  7. Hele Terko, nebuď puntičkář zase :D Já vím, že si ráda rýpneš, ale sama víš, jak to s těmi brambůrky Týna myslela :D :P

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!