21. dubna 2016

Výhody výškově malých dívek

Vítej u nového článku!

Taky vás trápí vaše výška? Jste jedna z těch, co nejsou vysoké nad170 cm, ale například pouhých 150 cm? Určitě nezoufejte, stejně jako nevýhody máte i plno výhod. A jaké například?


  1. Nemusíte hlídat výšku, protože u většiny chlapů budete stejně nejméně o hlavu menší. Alespoň to není naopak. Většine to bude připadat roztomilé.
  2. Tím, že vypadáte mladší, můžete krásně sabotovat svůj věk! I když je mi 19, často využíváme v některých vstupech dětský vstup. Stačí si vzít oblečení s motivem a udělat copánky. Rebeeel!
  3. Naprosto, ale naprosto všude se vejdeme! Potřebujeme opravdu málo místa. Jo, ale někdy je to i nevýhoda, protože se vmáčknete na poslední volné místo a i vaše malá postava se pěkně mačká.
  4. Když spadnete nebo si cokoli uděláte, nepadáte z takové výšky jako ostatní. Je rozdíl když spadnete z 2 metrů a 1,5 metrů. Nezdá se to, ale ten rozdíl tam dělá svoje.
  5. Vaši partneři to mají lehčí, protože nejste tak těžká a mohutná, takže vás lehce mohou nosit v náručí delší dobu než vaše vysoké kamarádky.
  6.  Pokud máte rádi podpatky, je nesmírně dovoleno vám je nosit. Stejně vám vyšší výšku neudělají, tak proč toho nevyužít?
  7. Když se fotíte, často vás dají dopředu, protože jinak nejste vidět. Jo, na všech třídních fotkách jsem vidět vepředu.
  8. Jste roztomilá. Tento názor má většina chlapů na nevysoké dívky. Někdy to může být otrava, ale někdy také velká výhoda. Lepší, aby vám říkal štěnátko než žirafa.
  9. Tím, jak jste malá, můžete nakupovat i v dětských velikostech. A věřte, nejsou tam kousky dětinské, někdy mi připadá, že tam jsou lepší kusy než v normálních obchodech. Hodněkrát jsem se musela podívat do dětského oddělení, abych našla svou velikost. Jo, po dětství se mi nemusí vůbec stýskat.
  10. Když se po něčem natahujete a ne a ne tam došáhnout, často vám někdo pomůže. Co kdyby zrovna ten pěkný hnědovlasý chlápek tam vedle?

Jste vysoká? Pokud ne, jaké máte s tím výhody a nevýhody? A naopak vy vysoké, vaše výhody a nevýhody?

24 komentářů:

  1. Naprosto souhlasím, sama mám pouhých 162,5cm (ano ten půl centrimetr je důležitý, každý půl centimetr se počítá! :D)A so je malé je roztomilé :)

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní článek.
    Jsem taky prcek. A jsem ráda, že jsem tak malá. Náhodou je to parádička. Sice 58 kg na mně vypadá jak 90 :D ale být malá je skvělé. S láskou Mí
    Http://mycrazydiary.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Jojo, je to dobré kvůli mužům a taky ty podpatky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Úplne s tebou súhlasím. Hlavne s tým deviatym bodom. Kúpila som si detské converse tenisky a ušetrila som 20€. 😂😊

    OdpovědětVymazat
  5. Pro mě tedy spíše nevýhoda s mými 155cm :D vadí mi když neustále všichni říkají, že je mi 12 (je mi 17) :D ale jinak s některými body souhlasím, občas je to výhoda :)
    http://www.probablywiththoughts.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě je 19 a měřím 156 cm :D Takže mi říkají, že mi je 13 vždycky. :D A odmítají uvěřit mému věku. :D

      Vymazat
  6. Já mám 165 cm a jsem naprosto spokojená se svou výškou. Myslím si, že co je malé, to je milé a vnímám to celkem jako výhodu. Líbí se mi, když je chlap minimálně o hlavu vyšší než ženská! ...hlavně ne naopak :))
    FitBlanka

    OdpovědětVymazat
  7. Podle mně kromě toho, že se "menší" dívky nemůžou věnovat modelingu, nemusí vysokým žirafkám nic závidět.

    OdpovědětVymazat
  8. To je super, že si napísala zrovna výhody, ja som v tomto úplne s tebou, čo sa týka výšky a napísala som na túto tému podobný článok (tramtadadá) , len teda skôr s nevýhodami. :D
    Samozrejme, byť krpatá obnáša mnoho pozitív, napr. mne sa pozdáva to fotenie vpredu, alebo aj ten 1. bod. Aj keď súhlasím s tým, čo tu v komente vyššie píšeš, že nemusím podpätky. :/ Ono to je dosť zradná obuv a na vysokých ihličkách ani neviem chodiť, si pripadám ako na chodúľoch. :D Nemáš podobný pocit? Som tak uvažovala, že to možno bude krátkymi nohami, u seba mám dojem, že čokoľvek urobím, pohnem sa proste celým telom. :D
    Ale to ušetrenie v detskom oddelení je fakt dosť pozitívne, máš to lacné a ešte vieš, že v tom budeš "orígo", lebo oblečenie odtiaľ má málokto. :D
    A ešte k tej roztomilosti... áno, mnoho dievčat nám možno závidí, že sme roztomilé a že sa to mužom páči... Ale zase, to by si najskôr nemohli myslieť, že máme 13-15 rokov. :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podpatky nejsou zrovna pohodlné, já je nosím, jen když vím, že v nich nebudu celý den, stačil mi bohatě celý večer na maturitním plese, to pak nožky bolely! :( :D

      Vymazat
  9. Souhlasím se vším, hlavně s bodem 7 a 9. :DD

    OdpovědětVymazat
  10. Souhlasím.. já měřím asi 163cm a už pravděpodobně neporostu. :D

    xxx
    dream-little-dream.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nejspíše taky ne. :D U koní to mám jako výhodu, můžu jezdit na ponících. :D

      Vymazat
  11. Krásně jsi mi zpříjemnila pocit být malinkatá :3 Ve všem máš pravdu :D A to dětské oddělení je nejvíce pravdivé. Kolikrát si chci koupit něco s mimoněm, nebo s Mickey Mousem a v dospěláckém to nemají :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jedno unemohla najít jednu košili, vše mi bylo velké a pak vidím stejnou v dětském oddělení. :D

      Vymazat
  12. Jééé! :3 Já mám sice přes 160 cenťáků, ale taky jsem prý malá. Nenapadlo mě, že se dá najít „tolik“ výhod! ☺


    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!