22. června 2016

Jak nastavit Favicon

Vítejte u nové rubriky!

V této rubrice bych vám ráda pomohla s nastavením bloggeru. Vím, většina toto zná, ale často mi chodí dotazy, jak mnoho věcí nastavit. Napadlo mě, že bych z toho mohla dělat rovnou články, aby ten, kdo danou věc neví, mohl podle návodů pracovat. Dnes si ukážeme, jak nastavit Favicon - vlastní ikona v prohlížeči.

Pro plnou velikost obrázku na něj klikněte
  1. Najedeme do administrace bloggeru. V nabídce vybereme Rozvržení. Jak vidíte na obrázku, zajímá nás kolonka Favicon nahoře vlevo. Klikněte na upravit.

2. Otevře se nám tabulka. Předem si vyberte obrázek (musí být čtvercový rozměr, například 100x100 pixelů). Klikněte na procházet a vyberte si daný obrázek. Poté klikněte na uložit a až se tabulka zavře, klikněte na uložit rozvržení.

3. Pro kontrolu otevřete svůj blog a ve vyhledávání by se měl váš obrázek ukázat.

Snad jsem vám pomohla!

Jaké další návody by jste chtěli v dalším článku?

6 komentářů:

  1. Skvělý návod! Už předtím jsem sice věděla, jak se to dělá, ale u tebe se mi to zdá mnohem jednodušší než jsem to předtím dělala já. :D Každopádně věřím, že hodně lidem návod pomohl. :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, právě proto tyto návody dělám, aby pomohly lidem. :)

      Vymazat
  2. Super návod, s tím to zvládnu i já :-D A to jsem teda antitalent.. :D

    OdpovědětVymazat
  3. ja mám tiež niečo nastavené ani neviem čo to je :D

    TeenMummy

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!