29. března 2017

Šťastně až navěky?

Vítejte u nového článku!

Nedávno vyšla povídková kniha ze série Selekce. Jelikož jsem fanouškem Selekce, rozhodla jsem se i tyto povídky přečíst a dnes bych vám ráda napsala na tuto knihu názor. Jdeme na to!


  AUTOR:  Kiera Cassová
CENA: 160 - 290,-
POČET STRAN: 368
ŽÁNR: romantika, love story, literatura pro dívky

OFICIÁLNÍ ANOTACE: Kniha povídek ze světa Selekce. Než se America přihlásila do Selekce, jiná žena musela projít touto soutěží, aby se stala královnou. Aspen nikdy nevěřil, že se vymaní z chudoby, která provázela všechny příslušníky jeho kasty. Avšak poté, co se stane strážcem, dokáže, že kasty nemusí určovat lidskou budoucnost. Marlee Tamesová se přihlásila do Selekce a prince Maxona zbožňovala, ale nikdy by si nepřipustila, že se může zamilovat i do někoho jiného. Princ si nikdy nemohl vybrat, co bude dělat – o všem rozhodoval jeho otec, ale nyní nastal okamžik, kdy vše musí vzít pevně do svých rukou.

NÁZOR NA KNIHU: Jelikož kniha obsahuje různé části, na každou část řeknu svůj názor. V knize najdeme - Královna, Princ, Strážce, Miláček, Z pohledu Celesty, Komorná, Druhé výročí, Co dělají teď.

  • Královna - Příběh matky Maxona, který mě bavil celkem dost. Bylo fajn vidět, že jeho otec vždycky nebyl takový zlý. Matka Maxona byla do něj opravdu zamilovaná a byla schopna pro něj udělat cokoli. A on si ji nakonec vybral. Chápu ji, že ho nemohla opustit.
  • Princ - Pohled Maxona, kdy poprvé potkal Americu a jaké měl myšlenkové pochody on. Byla to celkem dosti zábavná kapitola, kdy jsem se smála skoro neustále. Maxon je úplným opakem svého otce.
  • Strážce - Nikdy jsem Aspena neměla ráda a ani tato povídka mě nepřesvědčila o opaku. Aspen je jednoduše nevyrovnaný, žárlivý člověk, co ani neví, co chce. Lucy se tolik snažila a on ji neustále odmítal. Nakonec ale aspoň dostal rozum.
  • Miláček - Kapitola o Marlee, u které jsem brečela skoro dojetím či smutkem. Nejsilnější kapitola celé knihy. Marlee jsem vždycky měla ráda a prožívat s ní její lásku a zároveň utrpení byla čest.
  • Z pohledu Celesty - Sice jsem věděla, že o Celestě se přesně toto stane, ale stejně mě to překvapilo. Byla to typická bohatá dceruška, která byla silná navenek, ale slabá pod skořápkou a všem ukazovala jen svou silnou stránku. Byla jí opravdu škoda.
  • Komorná -Kapitola o Lucy a také o Aspenovi. Nemám k ní co říct, ani ji jsem moc neměla ráda a oba dva s Aspenem byli zvláštní. Pro mě dost nudná kapitola.
  • Druhé výročí - Jedna ze dvou kapitola, která mě opravdu bavila. Byla jsem zvědavá, jak si vedla America s Maxonem hned po Selekci a toto mě potěšilo. S ní jsem byla opravdu spokojená a jsem ráda, že takto dopadla.
  • Co dělají teď - Asi kapitala, která mě zaujala nejvíce. Dozvíme se zde o dívkách z Elity, jak nakonec dopadli ony. Některé dobře, některé hůře. U některých jsem byla ráda, že byli šťastné, ale některé mě opravdu rozesmutnili.



Knihu doplňují krásné ilustrace




Máte rádi Selekci? Co říkáte na povídkovou knihu? Objevili jste nové souvislosti?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář!