18. ledna 2016

Cvičení po prvních 14-ti dnech

Ahoj a vítej u druhého článku zdravého životního stylu!

První část (aneb jak jsem ji nazvala: zvykací) cvičení je úspěšně za mnou a ráda bych se s vámi podělila o mé dojmy a jak to se cvičením vidím do budoucna. Jedna věc je ale jistá: jen tak hned s tím neskončím, protože mě to baví! :)


Když si vzpomenu, jak jsem stála před zrcadlem a říkala si, jak mám slabé svaly a jsem až moc hubená ... říkala jsem si: holka, začni s tím něco dělat! Ani mě nenapadlo, že je nový rok a většina to může přirovnávat k předsevzetí. Byla to jen náhoda, že zrovna v tuto dobu jsem se pro to rozhodla. Taky jsem v tom nechtěla nechat přítele samotného, navzájem se motivujeme.

Na začátek jsem zařadila velmi jednoduché cvičení. A to proto, že jsem chtěla, aby si mé tělo zvyklo na režim, že něco taky dělá (krom zběsilého sprintu kvůli autobusům, když mi ujíždí před očima). Každý den jsem se ráno hezky rozcvičila a udělala pár dřepů (neuvěříte, jak vás to probudí a nabudí!).

K večeru jsem si hezky dala režim, že budu cvičit mezi 17:00 - 19:00 (různě přijíždím domu ze školy). Musím to mít zorganizované, jinak bych se k tomu nepřinutila. První týden jsem si dávala jen jednu sérii: 5x kliky, 15x dřepy, 10x sedy lehy a 1 minutu vzpor (jak já ho nesnáším! :D). Druhý týden byl plán stejný, akorát místo jedné série jsem zařadila dvě. Možná to někomu připadá málo, ale své tělo nechci hned až moc zatížit, šlo mi o tom, aby si zvyklo na cvičení. Dnes si vytvořím náročnější program, který vám oznámím zase po určitém časovém úseku.

Zařekla jsem se, že nejméně jednou do měsíce zařadím i jinou aktivitu a to třeba plavání, běhání nebo fitko. Bohužel nebudu mít tolik času kvůli maturitě, ale až bude po ní, konečně bude větší klid a čas. Vysoká bude doufám lepší, líbí se mi rozvrhnout si rozvrh tak, jak chci.

I když to nemusí být a můžete cvičit v čemkoli, já cvičila v kraťásech a ve sportovní podprsence od mé oblíbené značky Adidas, kterou jsem si koupila ve slevě v A3 sport. Je krásná, růžovo-černá. Koupila jsem si taky boty od Adidasu, opět v růžovo-černé. Jak to tak asi vypadá, moje barva je růžovo-černá. :)

A co podpora? Přítel je jasný, sám cvičí, tak se podporujeme navzájem. Brácha se nechal slyšet, že mi to nevydrží déle než měsíc a mamky názor nebyl žádný, jen se koukla, co dělám a neřešila to. táta byl rád, hned mi přinesl jeho knížky o posilování a ukázal mi, jak se správně některé cviky dělají. U něj a u přítele mám tedy 100 % podporu.

A jaký z toho mám pocit? Moje váha před dvěma týdny byla 45 kg (výškově jsem malá, jen 156 cm) a dnes mám 47 kg. Cvičení mě opravdu začalo bavit. Výsledky nejsou na těle zatím vidět, ale cítím se mnohem lépe a moje tělo si na cvičení zvyklo. Zatím jsem s tím spokojená na 100%! :)

Jak jste na tom se cvičením vy? Poradíte mi nějaké zajímavé youtubery, co dělají nějaké challenge? Či dáte mi nějaké dobré rady? Podělte se v komentářích! :)

6 komentářů:

  1. Také jsem začala cvičit a zdravěji jíst, ale z opačného důvodu - moje váha byla moc velká na mou výšku. Kolem 80 kil na 171 centimetrů. Takže jsem se rozhodla s tím něco dělat a začala jsem dělat CatWoman challenge. Jen si bohužel neumím najít ten rytmus, kdy si každý den ve stejný čas svou sadu udělám. Ale snažím se i jíst zdravěji a má to smysl! Za 4 dny jsem shodila kilo! :)
    http://liscidoupeknih.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě ten rytmus potřebuji, aby mi to vydrželo. :) Akorát s tím zdravým jídlem mám problém naopak, snažím se vše postupně omezovat, aby to pro tělo nebyl šok. :)

      Vymazat
  2. Ja mam taky opacny problem, mam 164 cm a pres 70 kilo.. kdyz si vezmu ze v pulce roku 2012, kdyz sem s cvicenim zacinala sem mela 54 (z 67), tak nastal po tech letech peknej jojo efekt. Ted se to snazim nelamat pres koleno, abych se treba neblokovala psychikou.. No, pisu o tom u sebe na blogu :) ale zavidim ti podporu, tu ja mam nulovou hlavne doma. Pritel vi ze cvicim, ale nijak to neresi.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak vám všem závidím tu výšku! :D

      Vymazat
  3. Je fajn že tě cvičení baví. :-) a gratuluji! Makáš na tom a to už něco znamená... Fakt gratulace!
    Máš krásný design blogu. �� A články píšeš skvěle! O tvém blogu jsem se dozvěděla z facebooku a pak jsem nakonec zjistila že ty jsi ta Kia z blog.cz.
    Těším se na další články, moc, moc, moc, moc, moc! A hodně štěstí do budoucna :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, děkuji moc! :)

      Ano, jsem to já. :D Svůj blog jsem díky pár problémům přestěhovala sem na blogger a jsem tady zatím víc než spokojená! :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!