10. února 2016

Má vášeň - fotografování

Vítej u nového, fotografického článku!

Fotografování je můj velký koníček. Fotím opravdu moc ráda! Je krásné zachytit různé okamžiky či věci a zpětně se na ně podívat. Baví mě fotit zvířata, lidi, vše možné.

Přítel

Jednou začnete fotit a zůstanete u toho. Začínala jsem s obyčejným fotoaparátem od Nikonu, který uměl celkem slušně zaostřovat. Měla jsem ho několik let a nyní ho má v péči bratr.

Aktuálně vlastním SONY DSC-H300B (více si o něm můžete přečíst ZDE). Je to pro mě úžasný fotoaparát. Zatím jsem na něm nezjistila, jak se fotí pohyb. Jsem strašný blesk, co? Ovšem fotí úžasně fotografie zaměřené na detaily, protože má velký zoom. Také portrétové fotografie se s ním fotí úžasně!

Ale abych nepovídala, ukážu vám pár snímků. Stále se mám v čem zlepšovat a učit se. Jako další budu fotografovat má milovaná zvířata, koně, to se opravdu těším!


Náš pes, border kolie Ben, je stálým nadšeným a klidným objektem mého učení


Detailní fotografie mě opravdu baví!



Fotografie z posledního focení pro dlouholetou kamarádku

FOTOGRAFIE NENÍ POVOLENO ŠÍŘIT BEZ POVOLENÍ AUTORA!

Fotíte rádi? Pokud ano, jaké objekty (lidé, zvířata, akce ...)?

14 komentářů:

  1. Hezké fotky, já focení miluju ! Fotím ráda všechno ♥
    Veronicas.life8

    OdpovědětVymazat
  2. Já fotím také moc ráda, ale bohužel už na to nemám moc času, pořád jen pracuji a o víkendu se snažím odpočívat, když nejsem v práci. Ty fotíš pěkně, máš krásné fotky.
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. No ne Týno! Krásné fotky. ♡
    Slib že napíšeš ještě jeden článek s random fotografiemi!
    A pozdravuj Beníka ♡

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě články s fotografováním budou. A děkuji moc! Určitě budu. :)

      Vymazat
  4. Ben tedy moc klidný subjekt není přátelé :D Všimněte si, že vždy drží, protože čeká, až mu někdo za fotografem něco hodí :D Je to neposedné štěně :D

    OdpovědětVymazat
  5. Focení se pomalu ale jistě začíná stávat hodně oblíbeným koníčkem. A ani se nedivím. :)
    Každopádně fotky s modelkou se ti určitě povedly - jen se neboj si občas aspoň maličko pohrát s úpravou - stačí jen jas, kontrast, stíny, barvy.. Věř mi, že fotka tím dost prokoukne. :)
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy se bojím, aby fotky s úpravou nevypadaly až moc upraveně. :D Ale děkuji za rady. :)

      Vymazat
    2. Toho se vůbec neboj! Jasně, pokud tam nahážeš tunu filtrů a hodnoty všeho posuneš na maximum, tak ti z toho vznikne dost nechuťárna. :D Ale stačí vážně jen maličko pošoupnout s jasem, kontrastem, někde zvednout stíny, někde upravit barvu, někde zvýraznit oči.. a všechny tyhle maličkosti ti fotku dokážou změnit o 100% k lepšímu! :)

      Vymazat
  6. Máš překrásné fotky. Já také ráda fotím.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!