4. dubna 2016

Cinetube Kladno

Vítám vás u nového článku! :)

Dnes bych vám ráda popsala zážitek ze Cinetube na Kladně a trochu vyjádřila svůj názor na Youtubery, které vidím již trochu jinak a je mi jich zároveň i líto. Jdeme tedy na to! :)

Obecně proti Youtube a youtuberům nic moc nemám, mám své oblíbence, na které se dívám a to mi naprosto stačí. V březnu byla na Kladně akce Cinetube, na kterou jsem se šla podívat s přítelem a bráškou (šli jsme tam hlavně kvůli němu).

Cinetube je akce, kde máte možnost vidět hodinové promítání speciálních videí, která jsou vytvořena pro tuto akci, vidět youtubery na vlastní oči, vyfotit se s nimi nebo požádat o podpis. Na Kladně jste mohli vidět například: Ati, NejFake, Carrie Kirsten, Andy Coconut, Vidrail, Pjay a další.

Mě se akce líbila. Ze strany účinkujících samozřejmě, o návštěvnících chci mluvit v dalším odstavci. Videa se mi líbila a pokecala jsem i s Youtubery. Většina ale vypadala, že té akce už mají dost a nejraději by se natáhli do postele.

Už jen kvůli tomuhle bych nemohla být youtuber. Nemít soukromí, tolik lidí kolem mě škemrající o podpis a fotku, pronásledování ... ne, díky, mám ráda své soukromí. Téměř na všech jsem viděla, jak jsou unavený a jak je to zmáhá. Myslím, že jsem byla jedna z mála, který to tak viděla. Spolu s přítelem a pár dalšími lidmi jsem tam byla asi nejstarší.

Ale to nejhorší byli návštěvníci, vesměs děti zhruba do 15 let. To je snad rodiče nenaučili slušnému vychování? Před akcí bylo před kinem neuvěřitelné množství dětí a pořád se tlačili dopředu. Byli to hlavně ti, co neměli lístky, my je naštěstí měli. 

Pořadatelka žádala ty, co lístky mají, aby šli dopředu. Jenže oni nás skoro ani nepustili. Lidi se předbíhali, řvali na sebe, viděla jsem i jak nějaká holka odstrčila malou holčičku se slovy: " Uhni, krávo! ". Neměla jsem slov. Připadala jsem si jako na nějakém koncertu nějaké slavné hvězdy. Fanoušci tedy zrovna přívětivý nejsou, jak tak koukám. 

Stejné to bylo i v sále a na autogramiádě. Strkání, předbíhání, řvaní ... každý chtěl vidět svého oblíbeného youtubera a při pohledu na davy jsem se divila, že nedošlo k žádnému úrazu.

Tyto akce jsou skvělé. Ale mohlo by se zlepšit chování fanoušků, protože myslím, že by se zlepšilo poté i chování a nálada samotných youtuberů ...

Jaký je váš názor na Youtube? Zúčastnili jste se nějaké akci s Youtubery?

9 komentářů:

  1. Mně teda youtuberů neni líto. Jdou s kůží na trh, tak pro to musej něco vytrpět, ať už to, že maj dost takový "omezený" nebo zkrouhlý soukromí, tak akce, na který je nikdo nenutí jezdit, tak to, že se dřív nebo pozdějc setkaj s kritikou.
    Když jsem byla malá, obdivovala jsem třeba ABBU, Backstreet Boys, Avril nebo jsme s mamkou poslouchaly Holki. To byly / jsou pro mě celebrity, ne někdo, z koho "celebrity" (psáno s hodně velkou nadsázkou) udělaly fanoušci ve věku cca do 15 let a kolikrát se neuměj chovat (myslim youtubery).
    Takže mi jich zkrátka líto není, tvorba youtuberů víceméně jak přes kopírák, samý tagy a asky, který dospělý lidi se svejma problémama prostě nezajímaj... Nějak se mi už dělá z tý youtube scény blbě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trošku mi vrtá v hlavě co jsem napsala, teda, stojím si za tím, jen nechci, abys to brala nějak ofenzivně proti sobě, to vůbec, Týnko:).

      Vymazat
    2. Samozřejmě neberu, každý má svůj názor. Jako já mám jinak úplně stejný jako ty, ale bylo mi jich celkem líto, když jsem je tam viděla, ale je pravda, oni tam, jezdit nemusí. :)

      Vymazat
  2. Proto na tyto akce nechodím. Byla jsem začátkem března na autogramiádě A Cup of Style, která se konala v obchodím centru díky knihkupectví. Na akci dorazilo asi 20-30 děvčat, vyslechly jsme si rozhovor a pak si šly pro podpis do knihy. Holky, které stály za mnou nebo přede mnou ve frontě byly moc milé. Asi záleží, na jakou akci jdeš. :)
    Já mám právě koncerty ráda kvůli tomu zmatku. Zní to divně, ale metalisty většina lidí odsuzuje, protože se na netu hádají apod., ale na koncertě mě jeden moc fajn pán zvedl, abych viděla. Což je super. :)

    xxx
    dream-little-dream.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Metalisty hodně lidí odsuzuje a přitom se chovají lépe než lidi na koncertu Justina Biebra no. :D

      Vymazat
    2. Nesnáším tyhle upištěný fanynky, a jak se tak dívám na záběry, tak na CineTube byly taky. :D

      Vymazat
  3. Ztráta soukromí k youtube prostě patří. Je to sice smutný, ale všechno má i své mínusy. :) Já jsem na žádné YT akci nebyla a upřímně mi to ani nějak nevadí. Nestojím o několikahodinové čekání, abych viděla youtubera, který pro mě ani tak důležitý není. :) Prostě...Já ty lidi neberu jako nějaký celebrity a nešílím z nich. Ale každej to má jinak. :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jako celebrity je berou hlavně mladší a pak to podle toho na akcích vypadá, bohužel ... :/

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!