14. dubna 2016

Deodorantové šílenství!

Vítejte u nového recenzního článku!

Tentokrát jsem si od milé Míši z e-shopu Krásná každý den vybrala dva stejné a přesto odlišné produkty: deodoranty, jeden pro mě a druhý pro přítele. Společně jsme se tedy rozhodli je pořádně testovat. Jak deodoranty tedy dopadli?

Miluji ten styl balení!

Jako vždy krásné věnování!

Vše co se v balíčku ukrývalo

 Krémový deodorant Soapgasm Muž

Úžasná receptura z jedinečných organických komponent vytváří účinnou, bezpečnou a hlavně přirozenou bariéru proti nepříjemnému zápachu. Deodorant nebrání přirozeným funkcím pokožky, nezabraňuje pocení, avšak má mírný antiperspirační účinek díky přidanému oxidu zinečnatému a jílu.

Obsah: 50 ml


Baleno v praktické dózičce, která se vejde takřka kamkoli a můžete si ji tak nosit všude s sebou. Velice snadno se otevírá a zavírá a to i třeba s mastnými prsty. Vzhled je jednoduchý a střídmý. Co se týče výdrže jednoho balení, tak já ho mám +- dva týdny a vyplýtval jsem zatím tak 15% balení, přičemž si deodorantu aplikuji pokaždé docela dost. Pokud s ním budete alespoň trochu šetřit, vydrží vám dost dlouho.

Deodorant přichází ve formě jakési pasty, která se velice snadno rozmaže na kůži. Není ani příliš tuhá, takže se nemusíte ani namáhat, když ji chcete nabrat a ani příliš mastná. Za dobu mého používání se mi nestalo, že by mi nějakým způsobem zanechal skvrny na oblečení.

Efektivitu v potlačování nepříjemného zápachu si nemohu vynachválit. Za celou dobu používání jsem z ošetřených částí těla nikdy necítil pach potu a dost uvažuji o tom, že začnu používat menší množství deodorantu při nanášení, protože je dost efektivní a když to nebude stačit, díky praktickému balení si můžu vždy zase trochu nanést a pokračovat v denních činnostech.

Deodorant má příjemnou mýdlovo-bylinkovou vůni, která vám trochu připomene jakési „staré časy“. Ale v tom dobrém slova smyslu. Vůně není pronikavá, ani příliš výrazná, takže nebude přebíjet například vůni vašeho parfému, ale ucítíte ho, pokud budete k ošetřené pokožce aspoň trochu blízko. Například když se večer umyjete a trávíte příjemné večerní chvilky s drahou polovičkou, tak tento deodorant navodí atmosféru čistoty.

Já osobně jsem s tímto deodorantem moc spokojen. Není sice tak pohodlný na používání, jako ty běžné, ale dorovná to vůní, výdrží nejen balení, ale i výdrží jednoho nanesení a faktem, že je 100% přírodní a víte přesně s čím vaše pokožka přichází do styku. Neváhal bych s koupí například jako dárku pro otce, nebo jiného příbuzného a sám si jej určitě znovu objednám, až mi dojde.

Názor na tento produkt psal přítel




 Přírodní deodorant Levandule a máta

 Přírodní deodorant se silicemi francouzské levandule a máty peprné. Vůně deodorantu patří mezi středně intenzivní, bylinkově-svěží.

Obsah: 75g/44 ml

U mě snad už ani není divné, že si vybírám často produkty s vůňí levandule. Je to prostě má oblíbená vůně a i zde vyhrála vůně levandule s mátou.

Zajímavé na tomto produktu je, že obal je ekologický, tudíž je recyklovatelný, což mě opravdu zaujalo. Bylo by fajn, kdyby se takto vyrábělo více produktů vzhledem k přírodě. Obal má krásnou fialovou barvu. Fialová je má nejoblíbenější, proto si balení nemohu vynachválit.

Aplikace je lehká. Deodorant posouváte tím, že zatlačíte na dno a pokud ho chcete vrátit zpět, stačí poklepat na něco tvrdého, třeba stůl a deodorant "spadne" zpět na své místo. Je to něco jiného než klasický deodorant, ale jde si na to zvyknout v pohodě.

Vůně je silnější. Jsem spíše ráda, protože mi vadí, že jiné deodoranty voní snad jen když si je aplikujete a pak je skoro necítím. Tento jsem cítila minimálně půl dne. Bylo příjemné být v oblíbené vůni takto dlouho. Cítila jsem, že nějaký deodorant konečně funguje.

Mám ho zhruba dva týdny a za tu dobu jsem ho používala každý den. Vypotřebovala jsem ho opravdu málo, protože stačí jedno přetření na podpaží a už to efekt má. Tudíž balení vydrží dlouho a nemusíte si každý měsíc kupovat nové balení.

Jen se mi ale s tímto deodorantem stala nemilá věc. Stalo se to ale u jediného kusu oblečení, což mi přijde zvláštní. Na jednom bílém tričku se mi v podpaždí za dopoledne vytvořili na tričku žluté kruhy. Netuším, čím to je, u žádného jiného oblečení se mi to totiž nestalo.

Určitě bych tento deodorant vyzkoušela. Je skvělý, dlouho výdrží. Pokud nemáte rádi vůni levandule, v nabídce je dále Fresh Air a Tee Tree Citronová šťáva. Pokud chcete pomoct přírodě a zároveň si koupit kvalitní deodorant, po tomto bych určitě šáhla.






Řekla jsem si také o dva vzorečky - regenerační krém na ruce s měsíčkovým olejem a šampon na mastné vlasy Soaphoria.  O šamponu nemohu nic moc říct, musela bych ho používat déle, ale vlasy po použití byly hebké a zbavené mastnoty. Bohužel krém mi nesedí vůňí.


Děkuji Míše z Krásná každý den!

Znáte tyto produkty? Pokud ne, zaujali vás?

8 komentářů:

  1. Takhle thý deodorant, to vidím poprvé je to asi hrozně praktické na cestování co :) to musím vyzkoušet

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám ráda ty od Rexony - ty "stříkací", určitě víš co myslím. :D Super recenze. :)

    xxx
    dream-little-dream.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Na tomto eshopu se mi líbí ten osobní přístup. Každým dnem mám motivaci si něco pořídit. Líbí se mi ohleduplnost vůči přírodě a ukázat lidem i jiným výrobcům že to jde i jinak než mít vše v plastu. Deodorant je věc která mě na eshopu láká nejvíce a potom ještě mýdla a tělové mléka. Skvěle napsané a moc se mi líbí design tvého blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tomhle je tento e-shop opravdu skvělý. Skvělá domluva s majitelkou a dobrý výběr. Mě se zatím nestalo, že by mi vyloženě některý výrobek od KKD vadil. :) Děkuji za pochvalu!

      Vymazat
  4. Moc mě zaujal ten levandulovo-mátový deoš. A to ekologické balení. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!