11. ledna 2017

Menší závislost aneb Yves Rocher manie

Vítejte u nového článku!

Konečně se mi dostal zpět do rukou můj fotoaparát, který byl na reklamaci. Byla jsem odkázána pouze na mobilní telefon a to prostě není ono (pokud nemáte nějaký extra drahý, co už fotí pěkně). Dnes bych vám ráda představila skromnou sbírku mých Yves Rocher produktů. Jdeme na to!

Fotografie všech produktů pohromadě

 Šampon a kondicionér pro barvené vlasy. Což se mi hodí, jelikož si vlasy barvím. Šampon je příjemný, hezky voní a celkem i dost pění. Kondicionér voní krásně a vlasy jsou po něm více nadýchanější a dají se lépe rozčesat. Oboje koupíte v sadě za 193,- (v akci za 139,-).

 Sada na léčbu akné. Peeling, něco jako aknecolor a pleťová voda. Nechci zatím soudit, jak co funguje, protože je brzo vidět výsledky, ale celá sada voní moc hezky a příjemně. A co je hlavní, po nanesení nikde nic nelepí. Pleťovou vodu koupíte za 159,- (v akci za 79), čistící masku za 179,- (v akci za 89) a aknecolor za 205,- (v akci za 102).

Od YR miluju malinovou vůni. Proto jsem neváhala a moje volba na sprchový gel byla právě na tento s malinovou př´íchutí. Obsah je 400 ml a cena 119,-.

 Gel na unavené nohy od YR funguje dobře, nohám trochu uleví a příjemně provoní. Rozpustné koupelové kostky miluji! Oba dva produkty s mou nejmilejší vůní, levandule. Chladivý gel koupíte za 149,- (v akci za 105, já díky akci měla zhruba za 50) a kostku za 29,-.
Vzorečky, které jsem dostala - micelární voda a krém proti vráskám. Micelární vodu jsem ještě nepoužila, tudíž nemohu posoudit. Krém proti vráskám jsem darovala mamince. Micelární vodu koupíte v originále za ,- a rozjasnující krém proti vráskám za ,-.

Jediná řasenka, která mi na očích nevadí. Zde v hnědé a černé barvě. Tuto řasenku koupíte za 385,-.

Doporučuji si pro koupi produktů od Yves Rocher zařídit zákaznickou kartičku, nic vás to nestojí a skoro každý měsíc chodí různé akce, slevy a poukázky na dárky zdarma.

Článek není sponzorovaný. Všechny produkty jsem buď dostala od rodiny nebo přátel či jsem si koupila sama.

Používáte produkty od Yves Rocher?

8 komentářů:

  1. Škoda, žes nenapsala třeba orientační cenu:) Jasně můžem si ji najít, ale kdyby byla hned vidět, ta by to bylo úplně luxus .. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Yves Rocher je i moje milovaná značka. Mám toho od nich spoustu a skoro se vším jsem spokojená. Sprchový gel a tělové mléko mě navoní olivami, antiperspirant mandlemi, což je hezky k sobě. :3 Šampón jsem pořídila proti lupům a zafungoval do několika dní. Kondicionér pro suché vlasy mě rychle zbavuje elektrizování. Jediné, co mi přihoršilo, byla řada proti akné, které se mi zhoršilo, protože pleťová voda (gel, hehe) mě spíš mastila, než aby mě mazu zbavila. Peeling je ale účinný. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem na tu pleťovou vodu zvědavá, nepoužívám ji zatím tak dlouho, abych viděla výsledky. :)

      Vymazat
  3. Ten gel na nožky mám taky a jsem s ním moc spokojená :).
    Můj blog: Beauty by K. + soutěž o přírodní kosmetiku

    OdpovědětVymazat
  4. Já si od této značky nikdy nic nekoupila. Ale výrobky vypadají dobře.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!