17. května 2016

Šampon a kondicionér od Skin Blossom

Vítejte u nové recenze!

Určitě jste si všimli, že mé červené vlasy nejsou přírodní. Barvit jsem se začala zhruba před rokem a půl a mé vlasy to bohužel celkem zničilo. Od té doby jsem hledala nějaký šampon a kondicioner, co by mi dal vlasy alespoň trochu do pořádku. Splnili má očekávání produkty od  Skin Blossom?



  Šampon pro kompletní péči o vlasy

Cena: 274 ,-
Obsah balení: 300 ml

Můžete zakoupit ZDE.

Organický šampon důkladně čistí svou jemnou pěnou a díky výtažku z kokosových ořechů. Obsažený rozmarýn zklidňuje vlasovou pokožku a bergamot posiluje vlasy. Palmarosa hydratuje a mix citrusů zabraňuje rychlému maštění vlasů. Bio jojobový olej napomáhá ke zklidnění vlasové pokožky. Vlasy jsou ponechány čisté, zdravé, jemné a plné života.

První z produktů, které jsem chtěla vyzkoušet. Tento šampon na první pohled zaujme svým pěkným zeleným balením, jednoduché a efektivní. Zaujalo mě, že místo normálního otevírání má pumpičku. Ale to je spíš klad.

Díky pumpičce se mi zjednodušilo používání. Stačilo natáhnout ruku, zmáčknout a použít. Můžete si tak pohodlně nadávkovat množství, které chcete použít.

Na šampon má nezvyklou konzistenci. Čeká na vás skoro průhledná hmota lehce vonící po levanduli (to mě potěšilo, kdo mě zná, ví, jak moc levanduli mám ráda).

Při použití šampon tolik nepění jako ostatní. Bylo to pro mě překvapení, protože jsem byla zvyklá na to, že šampony dost pění. Ve výsledku toto ale nemá vůbec vliv.

A jak dopadli mé vlasy po delším používání? Řekla bych, že tento šampon jim sedl. Používala ho i maminka a jí též vyhovoval. A balení neubývalo, i když ho používali dva lidé. Vlasy se mi zdají jemnější a takové hezčí na pohled. Jsem zvědavá, zda se ještě delším používám zlepší o něco více. :)


Kondicionér pro kompletní péči o vlasy

Cena: 279 ,-
Obsah balení: 300 ml
Můžete zakoupit ZDE.

 Organický kondicionér je bohatý na živiny, zjemňuje vlasy a dodává jim krásný lesk. To vše díky speciálnímu složení a obsahu Pracaxi oleje pocházejícícího z amazonského deštného pralesa. Pracaxi olej vyživuje a zjemňuje vlasy. Rozmarín stimuluje vlasovou pokožku. Bergamot chrání a posiluje vlasové kořínky. Palmarosa hydratuje, mix citrusů dodává lesk.

Abych to měla jako komplet, tak jsem si vybrala k šamponu i kondicionér. Abych vše vyzkoušela hezky v jednom. Říká se, že sady se mají kupovat v jednom, protože pak je zaručena vyšší účinnost.

Kondicionér má naprosto stejné balené jako šampon, akorát je tam místo toho napsáno místo šamponu kondicionér. Má též pumpičku, takže opět jednoduchá aplikace.

Narozdíl od šamponu je jeho konzistence bílá, když si ji dáte na ruce, skoro ho ani necítíte. Necítila jsem z něj skoro žádnou vůňi, což mě překvapilo, ale moc jsem se nad tím nepozastavovala.

Jiné kondicionéry byly opravdu husté a cítila jsem, že je mám na vlasech. U tohoto jsem necítila nic, jako kdyby jste tam nic neměli. Až po spláchnutí jste pocítili výrazně to, že vlasy jsou hebší.

Díky tomuto kondicionéru se mi celkově zlepšilo rozčesávání vlasů. Většina tento efekt slibuje, ale málokterý to opravdu udělá.

Celkově jsem se řadou Skin Blossom opravdu spokojená. I když celkem vypotřebuji jich hodně (mám dlouhé vlasy), tak to nemění nic na tom, že jakmile mi toto balení dojde, nejspíše si oba dva produkty objednám zase.


Zde vidíte konzistenci šamponu (vlevo, průhledný) a kondicionéru (bílý)

Z tohoto e-shopu jsem zatím nenašla jedinou věc, která mi nevyhovuje. Jde o to si i správně výrobky vybrat a číst informace. Děkuji Míše jejímu e-shopu Krásná každý den za poskytnutí produktů ke zrecenzování!

Znáty tyto výrobky? Barvíte si vlasy? Jaký typ vlasů máte a jaké přípravky na ně používáte?

4 komentáře:

  1. Pěkná recenze, taky bych potřebovala zregenerovat svoje vlasy, hlavně ostřihat :-) .
    Tento šampon s kondicionerem znám z eshopu a z blogů ale samotnou by mě asi nikdy nenalákali k jejich koupi. Ráda zkouším méně známé produkty, upřímně, běžným konvekčním šamponům z obchodů se velkým obloukem vyhýbám protože vím že jeden bude jako druhý. Moje barva vlasů je špinavá blond, barvím si je párkrát do roka protože pokud je léto, slunko mi je vyšisuje a tak barvení není třeba v takové míře. Typ mých vlasů je normální až hrubší se sklonem k třepení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šamponům z obchodům se též vyhýbám, protože vím, že mě stejně nepomohou ... :/

      Vymazat
  2. Značku nepoznám, no naozaj sú oba na pohľad veľmi pekné, avšak by ma asi odrádzala tá farba :D Tá pumpička musí byť super, predsa len je to šetrnejšie a možno kvôli tomu ho ešte doma máte. Ja som vyskúšala veľa šampónov a nemám nejaký, čo by mi úplne pomohol, keďže mám mastiace sa vlasy. Rovnako preferujem aj kondicionér, takže je super, že si ho kúpila spolu so šampónom :)
    www.frenchstyle.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono podle mě žádný šampon nikdy nevyřeší problémy, ale alespoň je minimalizuje. :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!