12. října 2016

Fotokniha od Saal Digital

Pěkný den přeji!

Dnes tu máme netradiční recenzní článek. Ráda bych vám představila fotoknihu od firmy Saal Digital. Chcete si zvěčnit vaše fotografie do knihy? Nebo z vaší fotografie udělat fotoobraz? Vše je možné! Více se dozvíte v článku.



Firma Saal Digital nabízí pro své zákazníky výrobu fotoknih, fotosešit, tisk fotografií, fotoobraz, foto se stojánkem, fotoplakát, kalendář a další foto dárky. Vybere si zde opravdu každý.

Při tvorbě fotoknihy si musíte stáhnout jejich program Saal designer, ve kterém si výsledný produkt vytvoříte zcela podle vašich představ. Musím říct, že pro mě, jakožto celkem zkušeného člověka ohledně grafiky, nebyla práce v programu problém. Ovšem pro ty, které se moc neorientují, může být program celkem složitý a může trvat, než se v něm vyznají. 

Po vytvoření trvá zhruba týden, než vám fotokniha dorazí. Vytvořila jsem ji v úterý a v sobotu mi přišla (ano, zjistila jsem, že PPL jezdí i v sobotu a byla velmi překvapená telefonátem, že dopravce stojí u nás před barákem v sobotu). Nedivte se, když vám oznámí, že má pro vás balíček z Německa, až odtud totiž váš výrobek cestuje.

Při rozbalování jsem byla opravdu zvědavá. Vykoukla na mě dobře zabalená čtvercová kniha. Musím vám říct, byla jsem skoro dojatá, když jsem své fotografie viděla v takovéto formě. Zároveň jsem vybrala fotografie, které pro mě něco znamenají. Upravila jsem vzhled knihy tak, že zhruba ob foto mám dané své oblíbené citáty. 

Celkově jsem byla spokojená jak s tvorbou, dodáním, tak s výsledkem. Jen musíte počítat vyšší cenou, čím více fotek, tím vyšší cena. Myslím ale, že za takovouto kvalitu se tato fotokniha určitě vyplatí.



V aktuální době má firma Saal Digital akci pro fotografy, kterou jsem využila i já. Můžete tak svá díla mít pohromadě a pochlubit se s nimi vždy, kdy chcete. Vaši zákazníci mají ukázky hezky pohromadě a vidí, jak mohou například ve fotoknize vypadat. Pokud firmu zaujmete, nabídne vám poukaz v hodnotě 1200,- a můžete začít vesele tvořit.

Více o akci pro fotografy najdete ZDE.


Jak se vám fotokniha líbí?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář!