30. ledna 2016

Cvičení po měsící aneb lepší život nastává

Vítejte u další článku z  rubriky zdravého životního stylu!

Čtenáři mého blogu jistě ví, že jsem asi před měsícem vydala článek, kde jsem psala nad tím, jak chci začít zdravě žít, něco nabrat, posílit svaly a podobně. Dneska tu je článek o tom, co mi pomáhá, jak se cítím a co vše měním. :)

123hdwallpapers.com

Když si vzpomenu, jaké jsem měla názory na cvičení a zdravý životní styl ... to byly časy. A dnes? Už měsíc pravidelně cvičím každý den, krom jednoho dne, kdy mám pauzu a omezila jsem mnoho potravin.

Ráda bych vám doporučila stránku Cvičení doma. Je na ní plno užitečných rad a tréninkové plány jak pro ženy, tak pro muže. Podle ní aktuálně cvičím a plán mi naprosto vyhovuje. Ve svém profilu si můžete nastavit vše, co k pozorování potřebujete: míry, váha, výška a podobně.

 Ukázka mého cvičebního plánu, týden druhý - obtížnost 1. Některé cviky mám upravené, například kliků mám 5, protože mi nedělají dobře na loket (mám ho po úraze a od té doby nepříjemně křupe a pobolívá v něm občas)

Neříkám, že je to lehké. Někdy jsem hodně unavená a nemám chuť na nic. To cvičení mi ale dodá tolik energie! Nikdy jsem tomu nevěřila, ale ano, je to pravda. Už se těším, až budu mít víc času na fitko a plavání! Navíc s přítelem jsme si inspirací navzájem.

Co se týká stravy, snažím se omezit "nezdravé" potraviny a nahrazovat je zdravějšími. Strašně mi zachutnali různé spatlaniny z ovesných vloček a je pravda, že dost nasytí. Často si je dávám k snídani, když mám víc času, tak si je nějak pořádně ozdobím. Též jsem si zvykla naplno na vodu, slazenou šťávu si dávám už jen občas.

Celkově bych řekla, že se mi mění styl života k lepšímu. Stres nezajídám, ale cvičím. A že stresu toto pololetí bude. Ach jo, nechci maturovat. 

Navíc už začínám vidět výsledky. Ruce začínají nabírat svaly a stehna se mi zpevnili. Jen to bříško pořád nechce nějak nic dělat. Chápu ale, že u něj je to asi složitější. A jsem ráda, že přibírám. Třeba nakonec tu plazmu nakonec daruji ... Jsem zvědavá, jak budu vypadat za rok nebo půl roku! :)

Pokud se odhodláváte ke cvičení, jděte do toho. Tolik pozitiv je! Najděte si inspiraci, důvod, proč cvičit chcete a hurá do toho!

Pozitiva
+ Zmírnění stresu
+ Lepší se vám zdraví
+ Děláte něco pro své tělo
+ Inspiraci najdete v mnoha lidech
+  Lépe budete vypadat
+ Skvělý pocit, když vidíte, že vaše snažení má výsledky

Negativa
- pokud chcete cvičit v kvalitních věcech (sportovní podprsenka apod.), tak cena
- výdaje na fit centrum a pomůcky (pokud si nějaké pořídíte)

Žijete zdravě? Máte nějaké oblíbené recepty?

12 komentářů:

  1. Tak nech ti to vyjde a nech sa ti dobre cvičí ! :) Ja cvičím pravidelne a veľmi rada :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. drzim palce ja som zacala taktiez cvicit drepy a chcem v tom nadalej pokracovat ! ♥

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Nasytí <-- jak já to slovo nesnáším.
    Každopádně hodně štěstí k vysněné postavě. A gratuluji že jsi se na ten zdravý životní styl naladila. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevěděla bych, jaké jiné použít. Možná zaplní žaludek? :D A děkuji!

      Vymazat
    2. Jo to je dobré slovo :D není zač :-)

      Vymazat
    3. Pokusím se ho používat. :D

      Vymazat
  4. Je super, že ti cvičení prospívá. :) I to břicho se zapojí, neboj. ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!