13. května 2016

Přichází Zrcadlení!

Vítejte u nové knižní recenze!

Jsem člověk, který má jako jeden z nejoblibenějších knih ty, kde se něco děje, je plná zvratů a fantazie. Jednoduše je miluji! Třetí díl malinko hrororové Alenky z říše divů, Zrcadlení, tomuto přesně odpovídá. Jak se mi líbil?


AUTOR: A. G. Howardová
CENA: 299,-
POČET STRAN: 376
ŽÁNR: romantika, love story, literatura pro dívky, fantasy, dobrodružství

OFICIÁLNÍ ANOTACE: Po zdrcující bitvě na školním plese přijala Alyssa své divé šílenství a rozhodla se bojovat za oba světy, které miluje – za svět lidí i za Říši divů. I když to znamená, že musí vyzvat Červenou na závěrečný souboj plný podvodů a intrik. A protože je králičí díra, jediná cesta do Říše divů, zasypaná, musí Alyssa projít zrcadlovým světem do Kdekolijinde, prostoru obydleného mutanty a podsvětnickými vyvrheli.
V třetím díle ságy Šepotání se Alyssa a její otec vydávají do srdce magické země a chaosu, aby našli Alyssinu matku, její rytíře a napravili vše, co se stihlo pokazit. Společně se Zachem a Morfeem musí zachránit Říši divů a odvrátit rozklad i zkázu, jež se zrcadlí v každém zrcadle na světě. Ale pokud uspějí a přežijí, opravdu je všechny čeká šťastný konec?

NÁZOR NA KNIHU: Tato série mě zaujala, jakmile vyšel první díl. Co se týká stylu knihy, je jako vždy zajímavý a barevná obálka se shoduje s písmem. Tentokrát je kniha sladěna do červené barvy a červeného písma. Tím je tato série opravdu originální. Někomu to může připadat divné a šílené, ale právě o šílenosti tato kniha je!

V tomto díle mi snad Morfeus skoro nevadil (v minulých dílech jsem ho nesnášela, nesnáším tyhle typy frajírků), skoro jsem ani nemumlala, jak je nemožný. Konečně něco ukázal a dokázal. Pořád ho ale malinko nesnáším. I když často nosí fialovou. Stejně ho nesnáším. Moment, nechovám se teď jako Alyssa?! Když už jsme u Alyssy, je to postava, co mi nevadila. Správně šílený, skvělý styl oblékání, královna i typická chybující bytost. Často jsem se s ní i ztotožnila a reagovala bych v těch situacích stejně. Zach, to by bylo na samostatnou kapitolu! V této edici jsem neměla ráda žadné chlapské pohlaví a Zacha snad nemůže mít rád nikdo. Ano, hodný je, ale je tak naivní. Proč?

Zvraty v knize jsou a kolik! Od začátku do konce vás zvraty kniha nahustí tolik, že zapomenete přemýšlet a do toho šílenství se opravdu pohroužíte.

Pokud máte rádi šílenství, lásku, neskutečnost, je pro vás Zrcadlení to pravé!

Úryvek z knihy

Jaký je váš názor na Zrcadlení?

4 komentáře:

  1. Vypadá to zajímavě, ale na klasickou Alenku nic nemá :). Jinak, není to ta kniha, podle které bude v kinech to "Alenka v zemi za zrcadlem", nebo jak se to jmenuje?:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš asi druhý díl filmové Alenky. Nevím, zda je to podle této knížky, ale děj je hodně podobný, takže bych řekla, že tam asi nějaká spojistost bude. :)

      Vymazat
  2. Tato trilogie je úžasná.. a já Morfea naprosto zbožňuju. :D

    xxx
    dream-little-dream.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!