21. září 2016

Jak nastavit gfc (pravidelní čtenáři)

Vítejte u dalšího návodu!

Přemýšlela jsem, jaký další návod by vám mohl pomoci. Pomohla mi tak i jedna známá, co se mě ptala, jak si na blogu nastavit pravidelné čtenáře. Takže pokud také nevíte, snad vám tento návod pomůže.


Jako první v nabídce vlevo klikněte na Rozvržení. Jako další krok klikněte na Přidat Gadget.



Otevře se vám tabulka. Klikněte vlevo na Další gadgety a jako první je hned gadget Pravidelní čtenáři. A přesně to hledáme! Klikněte na ikonku přidat (ikona vypadá jako plus).


 Otevře se vám tabulka. Zde v tabulce si už pouze nastavte všemožné funkce, jako písmo, odkazy a podobně. Můžete použít i výchozí styl šablony. Pokud jste spokojení, klikněte na uložit. Až tabulka zmizí, nastavte si gadget tam, kde ho chcete mít (v menu pouze přatáhnete) a klikněte na uložit uspořádání. Hotovo!

Takto bude vypadat váš nově nastavený gadget (pokud si vás ještě nikdo nepřidal, tabulka bude prázdná).

Pokud máte otázky či přání na další návod s něčím, s čím si nevíte rady, klidně napište, budu ráda za tipy, které pro vás budou užitečné!

Máte nastavené GFC na svém blogu? :)

2 komentáře:

  1. Co mám dělat, když mi to po kliknutí na Uložit napíše "Opravte chyby na tomto formuláři"????
    Děkuji za radu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!